Varför blir människan aldrig nöjd?

En sak jag tänker ofta på är varför man aldrig blir nöjd.
 De man inte har de vill man ha och de man inte kan få de blir man inte nöjd med, man vill helt enkelt alltid ha de man aldrig kan få. Ja, så är de verkligen.. människan blir alltså aldrig nöjd. Här gnäller man och deppar för små saker medan de finns dom som har de 1000 gånger värre. Man borde egentligen tänka till lite när man själv deppar och är nere på livet, men de gör man såklart aldrig.
Saker som jag är nere på och deppar för just nu är bara små sten om man tänker på hur vissa människor lever och hur svårt de har det. Skämas är vad man borde, men tänker man så långt? Nej de gör man aldrig!
Upp med hakan nu och sluta deppa för de finns dom som har de mycket värre!
Varför deppa när man kan vara lycklig?

Idag så har de varit en rätt så seg dag på jobb faktiskt, tyckte inte de gick lika snabbt som vanligt.
Sen så fick man gå ner och titta på träningen tråkigt som fan när man inte vill något hellre än att vara med själv. När man kan va med då tycker man de är jobbigt att de är träning ikväll, men när man inte kan va med då vill man inget heller än att vara med. Som jag sa man bli aldrig nöjd. Stod i allafall och tittade på träningen en stund sen gick jag och solade och de var riktigt skönt :)
Sen hem direkt till spänningen i handbollen, så nära men ändå inte. Synd att dom inte gick vidare jag som ville se mera handboll.

Nej, nu ska jag sova. Fredag imorgon ju wiiiho :D
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback