Tråååk lördag

Här sitter jag själv en lördag kväll och tjejerna är på väg till Josse på förfest. Vill vara med dom nu men gårdagen blev inte så lugn som jag tänkt mig. Var hos Petra innan och sen hamna vi i Lund där de blev massa missförstånd, så tänkte åka hem med blev övertalad och hänga med till slagt. Så jag hamnade helt enkelt i en taxi till Malmö. Jag hade bara druckit lite vin så jag var alltså på slagthuset nykter och dansade till halv 5 på morgonen, men kul hade jag. Förutom vissa missförstånd och att min andning var jobbig då och då. Det var ju löning så där var mycket folk så dansa inne på schlager golvet hela natten :)
Det var dock jobbigt att vara nykter så länge i högklackat,
de märker man inte av när man är full så de var allt lite kämpigt.
Fast jag hade ju kul så jag ångrar inte att jag följde med.

Klockan 9 i morse ringde klockan, då skulle jag med Tina och Natti och shoppa i Malmö. Då var jag mindre pigg kan jag säga plus att jag hostade som om jag hade rökt 5 paket cigg på en och samma kväll :( Andingen har blivit värre idag efter gårdagen så det är därför som jag sitter hemma ikväll. Tråkigt som fan är vad det är!

Tina kom och hämtade mig kl 10 sen hämtade vi upp natti och körde först till triangelen. Jag hittade två toppar på rea så de var bra, annars så hittade vi inget där. Åkte inom en sväng på burlövs center där jag hittade ett par shorts med hög midja :) Det var de ända vi hittade, jag gick inte upp i onödan för jag lyckades hitta något i allafall. Nej, tacka vet jag att shoppa när de är vår.... ge mig vår och sommar NU! Inte sånt jävla blås oväder som de är idag, men jag har lite tur att de inte blir DK för tjejerna idag. Pga. vädret så valde dom Malmö ikväll i stället och då ska vi till DK en annan helg nu snart och då kan jag ju följa med!

Nu ska jag gå ner och käka semla med pappa :D Sen så ska jag nog bara slänga mig i sängen och kolla film kankse kommer någon och gör mig sällskap vem vet. Tråkigt att vara hemma en lördag kväll, men de kan vara ganska skönt! Det är inte ofta som kroppen säger ifrån och man måste ta de lungt men jag tror jag behöver de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback