Ska man börja skriva blogg?

Det är ju inne att skriva blogg, de snackar om bloggare varje dag i radion och även i tidningarna. Det kan ju vara bra att skriva av sig om sina tankar och vad som händer o sker om dagarna. Speciellt nu i vintermörkrets dagar, hatar hösten o vintern den mysiga tiden med vintern är redan över och nu vill jag bara att de ska bli vår.

Tiden går snabbt så man ska inte längta, men ändå gör man de. Vafan, denna veckan har varit depp veckan nr 1 för min del. Man ska inte sitta o tänka så mkt som jag gör, men ändå gör jag de varför? Jag som brukar säga till mina vänner att man inte ska tänka så mycket. Det är inte alls bra och de resulterar bara i att man blir helt jävla nere. Men man vill så mycket i livet och allting är inte en dans på rosor. Flytta in till Lund, men de är inte lätt att få tag i en lägenhet där man vill... Resa bort och se världen lite de har jag verkligen inte gjort jag är så lite berest som man bara kan bli.  Sen så måste jag skriva in mig på körskola nu, de är verkligen ångest.. Borde haft de nu. Är jag världens sämsta människa på att ta tag i saker? Ehh ja för de är jag!  Men de måste bli ändrig på de.

Jobbet trivs jag kanonbra med, men ja klart jag inte vill jobba där hela livet men de viktiga är att man trivs. Jag hatar detta måste att man ska plugga och ska bli något här i livet. Jag har inget läshuvud och föddes inte med de i heller, vissa födds ju med de och har hur lätt som helst för saker men de har ta mig fan inte jag fick plugga som fan till vissa prov för att få godkänt. Då sätter man sig gärna inte i skolbänken igen. Suck!
Jag har varit på jobb som jag inte trivdes alls på så jag ska väl vara glad jag trivs och sen får man väl söka där efter när man känner att man vill vidare. Fattar inte varför jag tänker så jävla mycket men de har bara blivit så denna veckan. Har känt mig totalt värdelös!

Nej, ska man ta sig i kragen och hänga med tjejerna ut i kväll fast man inte känner sig på topp de kan ju inte bli sämre i allafall. Jag orkar inte sitta hemma och tänka mer denna veckan. Min lever tycker verkligen att jag ska skaffa en pojkvän och visst är jag trött på att festa. Men jag vet inte om jag vill ha någon pojkvän ens, vissa dagar saknar man att ha någon men sen varje helg så hör man om otrohet och då kommer man snabbt på andra tankar. Men något kul måste hända... de blir de samma varje helg förfest med tjejerna sen utgång men fan vad kul vi oftast har och fy fan vad kul jag haft på alla dessa kvällar.
Vad skulle jag gjort utan mina flickor, älskar er!

Nej, jag ska sluta tänka så mkt och ta dagen som sen kommer! Någon gång hiittar man en lägenhet som man vill ha, varför ska man ha brådska? 

Nu mera ska jag leva livet som jag gjorde 2007 för då hade jag skitkul, livet är för kort för att man ska deppa och sitta och tänka!  Det var skönt att skriva av sig lite, tror jag behövde de faktiskt!

Nej, jag är ingen bloggare jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback