Man kanske ska sluta längta till fredagarna?


Redan onsdag, de kändes som att de var fredag igår.. Dagarna går så enormt fort de är helt sjukt och det känns som de bara går fortare och fortare. Undra om de är för att man hela tiden längtar tills det bli fredag då man äntligen är ledig och man hittar på massa kul. Man kanske borde sluta längta? Känns ju som att tiden rinner iväg.

Idag har jag i allafall hunnit med att gå i stan med min kära vän och kollega Petra. Dock så blev de inte några roliga inköp. Jag trodde att de hade hunnit komma in lite vårnytt men där trodde jag fel. Vars en macka käkades på Subway sen så inhandla jag nya ansikts produkter, tråkigt att köpa men de är sånt som man måste handla speciellt om man har så känslig hud som jag har. Så det var väl inte en helt onödig tur i stan.

Helgen ser ut att bli lugn för min del, tråkigt men sant! Är ju tänkt att jag ska till DK och festa på lördag med mina tjejer men de ser tyvärr inte ut att bli så. Sen efter att träningen börja förra veckan så har jag känt av mina luftvägar och de är tungt andas :( Verkar som de inte vill försvinna, så nu ska jag till läkare på onsdag och kolla upp de. Inte alls kul att stå vid sidan om på träningen igår, de som var så skönt att man äntligen kommit igång igen. Så de blir nog tyvärr så att jag får stanna hemma på lördag när tjejerna åker till DK. Fy bubblan vad tråkigt, men de finns inget att göra åt de. De känns inte helt okej att åka iväg och festa en hel natt om jag har problem med andingen.

Kanske blir en lugn utgång i Lund på fredag annars så får de bli en vit helg, men de kanske kan vara bra. Jag kan inte minnas när jag hade de senast ens. Det var grymt länge sen i allafall, så de kanske kan va skönt att ha de men ack så tråkigt. Men känner mig inte helt sugen på att festa, känner att jag har blivt lite trött på de faktiskt. Så kanske bra att jag tar en vit helg så att jag kan få tillbaka mitt partyhumör igen :)

Får helt enkelt hoppas att jag får en kul och skön helg ändå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback