Helgen!

Denna helgen har jag varit på två förfester och åkt  hem sen, lite annorlunda men jag har haft kul!
I fredags åkte vi på föfest i Ystad och träffade lite nytt folk, de tyckte nog vi var lite konstiga som åker från Veberöd till en förfest för att sen åka hem. Det blev en hel del skratt kan man säga.. Några roliga saker som sades under kvällen var: "Moniq, släpp ut tigrarna" , "vad är de för fel på den groggen?....Den eeee sluuuuuut." , "Undra hur stor kuk ugglor har?"  Kan fortfarande skratta åt de :) En kul men annorlunda kväll med mycket skratt och kul snack!

Igår så fick jag dra mig upp kl halv 7 på morgonen för att sitta i 4 timmar i sekritariatet på romelecupen.. Tradigt att missa en sovmorgonen en lördag då man behehöver sova ut. Tiden gick som tur var väldigt fort och sen gick jag direkt hem och slänge mig i sängen. Det tog inte långt tid innan jag slocknade till en film. När jag vaknde var jag inte alls sugen för att göra mig redo för kvällen. Kände tyvärr inte alls för utgång men jag gjorde mig redo och åkte hem till Tina där vi fixade oss inför kvällen. Sen åkte vi till My för att förfesta med tjejerna. Drack lite vin satt och snackade och hade tervligt jag velade om jag skulle med ut eller inte men jag bestämde mig för att hoppa över de eftersom jag inte var så sugen. Så när tjejerna åkte till malmö så åkte jag hem och la mig.. de kändes grymt tråkigt men de var grymt skönt faktiskt så ångrar de inte.

Så idag så fick jag äntligen sova ut och jag slapp vara bakfull idag, wiihioo!
Åkte med familjen på en liten shopping tur :) Var på Svedala Quality outlet för att jag tänkte att jag skulle hitta mig nya jeans eftersom jag har typ inga som passar mig längre. Tråkigt men sant! Det gick sådär bra, hade lite beslutsångest och min kära familj var helt otåliga och ville vidare. Jag fick i allafall med mig två par jeans där ifrån som är grymt sköna så jag  får väl säga att jag är nöjd. Man kan ju inte köpa sig ett helt nytt jeans lager på en dag :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag på filmkväll hos Tina som alltid varje söndag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback