De var den helgen det

Det känns ändå inte som att denna helgen var jättekort, men de går ändå så sjukt fort. Tokigt! Igår blev det mys till skräckfilm, jag somnade dock hela tiden för jag var så fruktansvärt trött. Sov ju inte alls mycket natten till lördag.  Fast det var nog den sämsta skräckfilm jag någonsin sett, men sällskapet var de i allafall inget fel på :)

 Idag så vakna jag med en fruktansvärd skallebank, hade sjukt ont i huvudet och hostade som fan. Ville verkligen inte sitta på Romelecupen i fyra timmar. Men det var bara att ta två alvedon och traska upp, så efter ett tag så mådde jag bättre igen som tur var. Petra o jag satt o snacka massa skit som vi gör varje dag annars på jobb med, så var nästan som man var på jobb en sönadag.

Sen så hängde jag med Tina och Natti till Triangelen, shopping idag igen :) Kul har vi men inköpen går de sämre med, jag köpte en rosa tröja och de var allt som handlades. Frågan är om vi inte ger oss tiden att prova och kolla ordentligt eller så finns det just nu sjukt tråkiga kläder  ute i affärerna? Sen blev vi sjukt hungriga men hitta inget som vi var sugna på inne på triangelen, så vi satte oss i bilen för att åka och äta. När vi kör förbi Ikea så blev jag sjukt sugen på deras helstekta kotlett, så vi vänder och rusar in på Ikea. Har aldrig gått så snabbt igenom Ikea men gott var de :D


 Kvällen avslutade vi med Singing Bee och film tittande hemma hos Tina som alltid, och smörpopcorn såklart!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback