Astma?

Jag har kanske gått och fått astma på senare dagar.. Fast de är inte säkert men jag blåste inte ut normalt när jag var hos läkaren igår, jag kom bara upp till halva vägen än vad man skulle :(
Det kan vara att jag är allergisk mot kvalser också för jag har ju mycket eksem just nu. Jag var i allafall hos läkaren i 1½ timme, skickades runt på olika provtagningar. Nu ska jag i allafall testa denna astam medcinen och så får vi se om den hjälper.. Pallar inte ha de så här längre, jag vill ju börja träna igen.
Hoppas verkligen att de hjälper!

Inte nog med mina andnings problem.
Nu ligger jag även hemma med feber och vill inget hellre än att bli kvitt detta jävla virus som jag dragit på mig. När man jobbar kan man tycka att de hade varit grymt skönt att va hemma en dag o bara koppla av men fy fan vad tråkigt det är. Ligger bara i sängen o kollar tv o film men ändå är jag sjukt trött vilket jag inte kan förstå. Fast hade jag varit frisk hade de nog varit skönt med en ledig dag för då hade man ju haft orken till att hitta på något.
Fy bubblan för att vara sjuk!

Så de lär väl bli till att ta de lungt ihelgen igen jag som nyss fått tillbaka mitt partyhumör

image3

Jaaa..Så ska det se ut :D

Får väl spara mig tills nästa helg igen så jag blir helt frisk och då lär man verkligen vara sugen på att festa.
Nästa helg igen tjejer, wiiho!

En glad nyhet är i allafall att Lost börjar den 13 februari....EFTERLÄNGTAT!

Yes, nu är de Vänner. Dagens höjdpunkt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback