Typiskt.

Ahhh, de blir ingen fest i Lund imorgon. Typiskt också, jag som hade sett fram emot det. Det blir alltid det samma, förfest sen utgång i Malmö. Jag var för engångsskull sugen på Lund ju.
Jag är så trött på att det alltid är det samma.

Lessen men idag är jag svårövertalad så det blir nog en lungn kväll imorgon.
Men åhh, då kan jag ju spela match imorgon.
Så får hoppas på en kul utgång på lördag istället.
Men det blir det säger.. jag vet i allafall några som blir glada att jag väljer lördag.
Det blir inte alltid som man tänkt sig men det blir nog bra ändå.

Nu har jag precis spelat match, det gick ganska bra,
Även denna matchen slutade 1-1
Fast det bästa var att min anding höll hyfsat bra, fast otränad som jag är så höll de inte riktigt hela vägen.
Jag spelade på yttermittfält och det orka inte riktigt min andning med så det blev till slut väldigt tung.
Men hade ja vetat att det bara var 5 min kvar hade jag orkat :)

Nu blir det bingen.
Fredag imorgon, Wihooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback