Typ trött

Helgen gick som vanligt fort och en ny arbetsvecka har börjat.
Måndagen är väl underbar?
Man har ju en helt ny vecka framför sig.
Så ska jag börja tänka.

Söndagen tillbringade jag på Center syd.
Jag hann typ vakna ocj käka frukost sen kom Natti och hämtade mig.
Vi åt lunch, shoppade och fika.
Gick en hel del var inne på center syd så det blev några inköp.
Shopping är ju aldrig fel :)

Imorse så var man duktigt trött och jag har varit trött hela dagen.
Jag förstår inte de riktigt för jag har ju vilat massor nu ju. Fast jag tror de har att göra med min anding och de skitet men skumt är de i allafall.
De är inte skitkul att alltid vara helt trött.

Nu kom jag precis hem ifrån Petra.
Kolla tv med henne och Frida och satt och snacka massa skit.
Sa hejdå till Frida, hon och Emma åker ju till Australien nu.
Så jävla fuskigt.

Nej, lite sömn nu tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback