Trött.

Idag har jag jobbat 07.00-19.30.
Lagom pigg.

Dagen på jobb gick ändå fort och man skrattade sig igenom den så det var skönt.
Fick även höra att jag är lik Carolina Gynning, inte lik men vi påminner lite om varandra när vi säger vissa saker.
Min kollega tittar alltid på i huvudet på Carolina Gynning och han tänker på mig för vi säger samma roliga kommentarer, fast jag är roligare. Haha, vet inte hur jag ska tolka de riktigt.

Märks att man inte sovit mycket, när jag kom hem kände jag mig helt irriterad. Nu sitter jag här astrött och försöker få någon klarhet i Lost, de programmet är ju bara så jävla rörigt.
Helt lost.

Nu måste jag sova.
 Sen är det torsdag och då ska jag spela match om jag kan vill säga. 
Sen är det fredag underbara fredag.
Jaa, fort går det som alltid!





Kommentarer
Postat av: My

haha "helt lost" haha du är bäst :) hoppas de går bra med andning ikväll på matchen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback