Tjejsnack

Igår kväll gjorde jag inte allt för mycket, men de har jag ju inte gjort de 3 senaste dagarna så de va ingen större skillnad. Det kändes verkligen inte som fredag. Jag låg bara hemma och kolla på tv, men de var grymt skönt för under kvällen kände jag mig helt plötsligt mycket piggare.
Äntligen liksom :)

Denna dagen vet jag inte riktigt vart den tog vägen, men fort gick den.
Vakande vid 9-tiden och åt min långa sköna frukost, tar alltid vare på den dagen på helgen då man kan ta de lungt och äta i lungn och ro. Man har hela dagen framför sig och man är inte bakfull.
 LOVELY!

Pälsade på mig kläder och gick ner och kollade på träningen. Vilket är tråkigt som fan när man inte kan vara med själv... men snaaaart så :) De var kallt som fan så gick in på Romele cupen och kolla lite på knattarna som spelade. Sjukt söta är dom, tänk när man var så liten och inte tog fotbollen så allvarligt.
Sen hade man inga bekymmer bara leka dagarna igenom.
Åhh, jag vill va liten igen!

Efter träningen så hade vi även möte och som de ser ut nu så har vi inget U-lag.
It Sucks.

Sen hem till Tina och laga tacos, mums!
Vi spelade ett nytt spel som Madde hade med sig, lätt och lagom hette de. Det var typ bara jag som tyckte de var roligt. Det var nog bara för de gick bra för mig, för om jag tänker eftrt så va de nog rätt segt och konstigt.

Sen skulle vi kolla på Bee movie men jag palla inte. Eftersom de ända jag gjort i veckan är ju o kollat på film.
Egentligen var vi alla ganska så rastlösa och ville festa.
Så heltplöstligt gick tiden helt sakta.

Men istället så letade Tina efter gamla spel och det blev Tjejsnack som blev kvällens tidsfördriv.
På 5 minuter blev vi 10 år yngre och det spårade ut en del.
Det var allt ifrån sång, kullerbyttor till att gå baklänges och hålla händerna på hälarna.
Vi ringde även Frida och lätt som missfoster, men de kom på oss ganska snabbt med hjälp av min ringsignal.

Det blev en hel del skratt och vi snackade massa minnen.
Men kul hade vi :)

Jag vill vara 10 år på nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback