Tandläkar fanskap

Då var det måndag och jag är tillbaka på jobb igen, typ äntligen liksom. Det är inte ofta man säger så men jag har saknat de, det är fan inget kul att ligga hemma. Fast jag tror att jag tar tillbaka det för shit, vad mycket vi har att göra på jobb nu asså. Vi har en order som ska bli klar till fredag så antagligen så blir de till att jobba över lite i veckan.
Vi kommer i allafall få smörgåstårta på fredag om vi blir färdiga och de är ju aldrig fel... mums säger jag :)
Nej, de är skönt att vara tillbaka faktiskt

Efter jobb så var jag hos tandläkaren, det var länge sen jag var där på undersökning faktiskt.
Men fy fan säger jag! En vanlig jävla undersökning och de tog bort lite tandsten.
Det skulle dom ha 561 spänn för!  Det är ju rena rånet för fan.
Välkommen till vuxenlivet?!

Ehh, jag visste de var dyrt så de va ju ingen nyhet direkt men de svider ändå. Nu sitter jag här och tröstar mig med god smoothie som jag nyss gjort. En god och bra tröst helt enkelt!
Jag lovade att skriva en liten rad om min kära vän och kollega Petra Möller så då får jag väl göra de. Jag är glad att jag har dig, du gör mina arbetsdagar så mycket enklare <3

Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på tv resten av kvällen. Jag får nog lägga mig tidigt idag om jag ska orka upp imorgon, speciellt om vi ska jobba över. Jag är ju fortfarande inte helt pigg i nu så de är nog bäst.
Tv:n på timer och så somnar jag nog snart.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback