Smörgåstårta

Fredag fredag fredag... underbara fredag!
Synd bara att man ska jobba imorgon men vafan annars hade man nog bara legat och slöat på förmiddagen ändå. Det segaste är att behöva ställa klockan och gå upp, det finns inget värre.
Annars är det väl rätt så lungt och man tjänar ju lite extra pengar.

Idag på jobb så var det frosseri i smörgåstårta. Alla var helt galna och käkade som aldrig förr, glada likt små barn på julafton gick alla till lunchrummet. Gott var det i allafall det kan jag lova. Som grädde på mosen så käka vi även kladdekaka på eftermiddags fikan, så det har blivit en hel del godsaker för min mage idag. Det bästa av allt är att det finns en smörgåstårta till som vi ska äta imorgon när vi jobbar, Mums!

Ikväll har jag inte gjort allt för mycket. När jag kom hem så deckade jag i sängen till ett vänner avsnitt. Efter att ha gått ute i detta jävla blåsiga o kalla vädret så frös jag som tusan.
Fick inte upp varmen trots jag låg under täcket så jag tog mig en lång dusch. 
Jag duscha nog i en timme.. bara stod där och lät varm vattnet rinna, riktigt nice!

Sen har jag bara kollat på Let´s Dance, riktigt bra faktiskt med film tema. Jag hade nog inte orkat ge mig ut i kylan igen ändå så det fick bli en hemma kväll med mig själv. Emelie va här nyss på besök och lånade kläder så fick lite besök i min ensamhet i allafall :)

Nej, jag får väl lägga mig nu så jag orkar upp imorgon. Man blir riktigt trött på en fredag om man inte gör något, fast de är väl inte så konstigt att man är de efter en arbetsvecka. Hittar man på något så känner man ju inte av de på samma sätt, så de känns inte riktigt som att det är fredag idag.
Men imorgon är det lördag, party party!

Seee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback