Sjuk sjuk och åter sjuk

Fattar inte vad det är med mig, jag blir ju för tusan inte bättre. Jag brukar alltid bli bätter efter 2-3 dagar men inte denna gången. Även idag vaknade jag med huvudvärk och denna jävla huvudvärk går inte ens över med alvedon jag blir tokig! Nu har jag legat i sängen i 3 dagar... jag är så fruktansvärt rastlös!

Det ända jag gjort de senaste dagarna är att titta på film, det finns inte så mycket annat att göra. Jag såg i allafall en riktigt bra film, sorlig men sjukt bra.
I am legend
Se den.

Idag är de fredag, men inte känner jag någon fredags glädje :(
Nä fy fan säger jag!

Nu är jag verkligen trött på detta. Jag vill börja träna och komma igång med fotbollen ligger ju helt mycket efter nu. Sen vill jag umgås och ha kul med tjejerna i helgen. Jag vill defintivt inte ligga hemma en hel helg, suck!
Hoppas fan jag slipper det.

Nu ska jag fixa lite varm choklad

Och sen?

Jaaa.. jag får väl se en film till.


FUCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback