Sjuk igen

Jaha, då ligger jag här igen.
Det finns inte ord att beskriva hur trött jag är på detta nu.
Det flög på mig på jobb igen igår, mådde fruktansvärt dåligt igårkväll.
Samma jävla skit igen :(

Jag fick ställa klockan för att ringa till vårdcentralen... satt i kö i 50 minuter.
Till min stora förvåning fick jag en tid halv 9.
Där de undersökte mig och tog sänkan och halsprov. Det var inget fel på mig allting var helt normalt och provern vissade ingeting. Känns skönt att veta men de kankse hade varit bättre om de varit nån bakterie så jag fått pencilin och blivit frisk. Det är helt enkelt ett låndragit influensa virus som inte vill ge med sig.
Skumt de kom tillbaka igen, men jag vilade väl inte tillräckligt och gick tillbaka för tidigt.

Så nu blir de till att vila, vila och åter vila.
Så jävla trött jag är på detta, jag som hade sett fram emot utgång till helgen men de blir nog inget med de.
Jag är sugen på vin och vill verkligen ut och ha roligt med tjejerna.
Skit också!

Så jag har inte så mycket kul att skriva om så min blogg är nog inte så intressant att läsa.
Men de är den aldrig kanske vad vet jag.
Har laget i sängen hela dagen, orkar inget annat.
Har sovigt och kollat på film.
Såg en ny film som heter Juno som går på bio nu
Den var faktiskt ganska bra.

Om 2 timmar är de i allafall Lost och då kommer jag sitta som klistrad.
Äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback