Onsdag


Mitt i veckan och man är som vanligt jättetrött. Igår så spelade jag match, de gick sådär bra 1-1 blev det. Jag har tränat 1 gång på en månad och går direkt på match, inte helt stabilt kanske. Fast de funka helt okej det var kul att spela men tråkigt att man inte hade orken och kraften men det kommer.

I söndags blev det IKEA för hela slanten och nu har jag nytt rum med en ny stor garderob i vilket är underbart.
Så de blev till att ändra om och inreda lite. De är mysigt så jag trivs, så får vi se hur länge jag bor här. Letar ju lägenhet men de blir nog inte i år. Jag ska och måste ta tag i mitt körkort nu. Jag är totalt jävla värdelös på att ta tag i saker, måste fan skärpa mig så jag får mitt körkort någon gång.

Både i måndags och idag har jag gått en sväng i stan, men vafan jag hittar ju inget. De är så typiskt, jag ville hitta något som jag kan ha till mina shorts på lördag när vi ska ut.
Men icke! Trött på att gå i stan nu i allafall så får väl kolla igenom gardroben.
Men det löser sig sa han som sket i vasken!

När jag kom hem så gick jag direkt och solade, riktigt skönt är de och bara ligga och drömma sig bort. Låta tankarna bara sväva iväg, helt underbart är de.
Nu har jag precis tittat på Lost, så spännade de är asså de är helt sjukt!

Vi hade även möte på jobb idag och vi ligger efter jättemycket. Så nu blir det till att börja jobba över. Usch jag som redan är så jäkla trött om dagarna, suck! Fast man kommer ju tjäna en hel del på de också så man får se de så och mer pengar behövs ju alltid. Man vill ju ha ett liv med utöver jobb, men riktigt så illa är de inte.
Det är bara ett tag och de blir fina pengar.

Idag på bussen hem kom jag även fram till att jag vill vara kär.
Denna underbara känsla, de var inte igår man kände den inte.
Eller vill jag de egentligen!?
Det har ju sina nackdelar och slutar aldrig lyckligt ändå.
Ohh yes positiva klubben!

Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre.
En dag närmare fredag :)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänkte bara lämna ett litet fotspår så du vet att jag har varit här :D Det är väl typiskt när man verkligen vill shoppa nåt så hittar man inte ett skit, och sen när man inte har pengar så hittar man hur mycket som helst! :) :( Ha det toppen! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback