Måndag.

Uppe med tupen, men de gick var inte jättesvårt att gå upp.
Det lär bli mycket värre imorgon är jag rädd.
Igår så berömde jag resorben för att den funka, men fan heller! Jag mådde skitbra på morgonen ju, men ju längre de gick på dagen så mådde jag bara sämre. Jag blev så grymt bakfull på eftermiddagen så det var helt sjukt.
Jag som var så glad för jag trodde att de hjälpte, men icke!

Dagen på jobb gick hyfsat fort faktiskt och klockan 5 så kom Tina och hämtade mig. Vi skulle käka sushi men vi åkte till Nova istället så det fick bli en pastarätt, men det var gott de med :) Sen blev de lite shopping, hittade inget nytt till helgen så de va jävligt synd. Samma i alla affärer, så jag hittade inte vad jag skulle men det blev i allafall en ny väska och en tröja så alltid något.

Nää.. sängen nu kanske? Sjukt tråkigt känns som jag nyss kom hem.
Men min klockan ringer 05.15 imorgon, jippi!
Sådär pigg.

Ge mig fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback