Jobba en lördag

Ikväll blev de en slapp kväll eftersom träningen blev inställd. Jävla skit säger jag! Jag var faktiskt taggad till att träna, hur man nu kan va de när det blåser och regnar ute de vet ifan men jag var faktiskt det. Det var massa återbud så det var inte lönt med träning. Jag kommer för tusan aldrig igång, och slapp som jag är så tar jag inte tag i det själv utan jag bara slappa hemma.
Vem fan ger sig ut och springer själv i blåst och regn?
Inte jag i allafall, jag måste ha en fotboll annars kan jag inte springa.

Sen blir inte saken bättre av att vi nu ska jobba över på jobb och jag missar träningen på lördag. Så imorgon är det inte helg, eller jo de är ju de men jag ska jobba på lördag.
Det var inte igår som jag jobbade en lördag, riktigt segt är vad det är.
 Men som jag sa igår så får man tänka på pengarna.

Det får helt enkelt bli en lugn kväll imorgon sen blir det utgång på lördag :)
Sen på söndag så blir de till att sova, ska inte lyfta ett finger.
De blir nog bäst om man ska orka jobba på övertid nu om dagarna.
Jag fick även höra på jobb idag att jag var kaxig, vet inte var han fick de ifrån.
Det fattar jag inte.. jag som är så snälla, haha!

Kanske va ganska skönt att man inte träna i detta skitvädret, jag fick i allafall tid till lite annat. Prova lite kläder och bara koppla av lite. Fast jag vill ju komma igång med träningen så de är inte alls bra.



Kom i allafall fram till att detta nog blir lördagens outfit.
Varför har man alltid samma problem och funderar på vad man ska ha på sig?
Det är ju egentligen bara att ta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback