Hallelujah

Ännu en dag i sängen har paserat och jag har tyvärr inget kul att berätta.
Det händer helt enkelt inte så mycket i mitt liv nu.
Men de kan de ju inte göra när man är sjuk.

I morse så kände jag mig faktiskt lite piggare, så idag har jag orkat vara uppe lite mer och inte riktigt legat i sängen hela dagen. Fast jag har ändå tillbringat den mesta tiden här såklart.
I förmiddags badade jag fotbad, filade fötterna och smorde in dem med fotsalva. Det var skönt de är inget som man orkar göra varje dag direkt så skönt att man fick orken till den nu när jag bara är hemma.

Sen så har jag kollat på vänner som vanligt.
Fast jag har sett alla avsnitt redan så kan jag nog aldrig tröttna på det.
Sen så hade pappa laddat hem en ny film till mig.
Underbart, de är precis vad man behöver när man ligger hemma.
Tack pappa <3

Guldkompassen var dagens film. Den var ganska så bra, väldigt spännade. Lite störrigt den slutar mitt i men de är ju också lite de som är tjusningen. Så nu måste man ju se uppföljaren till denna filmen när den kommer.

Sen hittade jag även detta underbara klipp när dessa killar sjunger Hallelujah
http://www.youtube.com/watch?v=vRhm4dB7UDg
Lyssna och njut.
 Jag lyckades även ladda hem den :)

Idag har jag i allafall inte haft huvudvärk och de är grymt skönt, för den huvudvärken jag haft är inte att leka med. Så de är väl lite de som gjort att jag känt mig piggare. Dock är jag febrig och har ont i kroppen och är fruktansvärt trött. Men att huvudvärken är borta är kanske ett steg i rätt riktning?!
I hope so

Jag försöker att inte tänka på att jag inte kan hänga med imorgon, blir bara deppig o ledsen då.
Hade sett framemot att festa, de känns som de var evigheter sen :(
Fast jag måste bli frisk så jag får vila.

Nu ska jag äta korvstroganoff, mums!
Håll tummarna för att jag bli frisk snart mina vänner.
Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback