Gamla låtar är alltid bäst

Då var det söndag och nu ligger man i sängen och gör absolut ingeting. Dagen då man vill ligga och mysa och ha det skönt synd bara man inte har någon att mysa med. Jag testade att dricka resorb igår och tro det eller ej men det funka faktiskt. Jag känner mig knappt bakfull idag faktiskt, vilket är sjukt skönt! Jag trodde fan inte de skulle funka men de gjorde det. Jag ligger iofs kvar i sängen i nu har inte riktigt orkat ta tag i dagen men jag mår inte alls dåligt :) Jag vaknad sjungande på en låt som vi spelade hela tiden igår, sjukt ball!


"Så det är jädrar in i snuset gung i hela ordenshuset

           när Sofia spräcker kjolen i en go-go

Alla tycker hon är läcker när hon vickar på sin häcker är

         alla vilda och sofia dansar go-go

Varje karl blir yr och lysten det är böljegång i bysten

    hela salen brakar loss och skriker MERA

   Höften får den rätta darren när det rungar i gitarren,

        och musiken kommer loss med ett helvetiskt vrål

        Det är bara glada dagar det är inte nån som klagar,

    när Sofia dansar go-go, är hela salen med

Tjobidobi, tjobidoba..."


Jag får inte bort den ur huvudet, men det kan bero på att jag nyss laddade hem skivan som vi lyssnade på igår.
Norrlands guld - utvalda guldhits ladda hem den!
Gamla goa låtar är fan ta mig alltid de bästa.

Jag hade faktiskt riktigt roligt igår det var en sjukt ball kväll. Förfesten var ball och väl ute så dansa vi som aldrig förr så det var en mycket lyckad kväll. Underbart!
Det kan man leva på nu i veckan, för jag vill ha fredag idag!
Nej, nu får jah lugna mig.. jag har en hård arbetsvecka framför mig med massa övertid som ska jobbas in.
Usch, jag blir trött bara jag tänker på de.

   
Massa kul bilder från gårdagen.
emmaaa_.pixbox.se

Nu ska jag palla mig upp ur sängen och ge mig ut och gå en runda.
Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va gött att resorben funkade =) Dock tror jag mer på nattamaden ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback