Fågel kvitter

Imorse så vaknade jag av att fåglarna kvittrade, wonderbart!
Sen gick jag ner en sväng på träningen och jag pälsade på mig kläder som vanligt, är svin kallt att stå där.
Fast det var inte alls kallt, sol och 10 grader! Så jäkla hääärligt.
Man kan inte bli annat än glad, det var ju nästan så att jag fick lite vårkänslor. Redan? Vi har ju inte haft någon snö i nu och snödropparna är redan här. För min del kan vi skippa snön den här vintern.
Ja ge mig vår, mer vår ge mig.

Och gör mig frisk NU!
Jag vill inte längre stå vid sidan på fotbollsplanen
Jag vill inte ligga hemma och få mer liggsår
Jag vill dricka vin med tjejrna ikväll.
Jag vill, jag vill, jag vill.

Men nästa helg äntligen. Fast jag ska inte hoppas på för mycket, jag blev trött bara av att bära lite möbler innan idag. De måste ju va på väg ur kroppan nu, annars blir jag rädd. Just nu önskar jag mig massage för jag har ont i ryggen och nacken. Antar att de är för jag halv suttigt i sängen nu igen, suck!

Jaha.. vad ska Emma göra ikväll? Ska jag hälsa på tjejrna en stund på förfesten de kommer ju trotts allt  vara 20 meter härifrån. Men jag antar att jag blir för sugen och vill följa med.
En liten titt och kanske ett glas vin kan ju inte skada?
Vi får se helt enkelt.

En sak jag undrat över är varför vi sällan tänker på de vi har, men alltid på vad vi saknar?
Så är de ju alltid. Man tänker ju inte på de man har utan alltid på vad man vill ha och vad man saknar.
Ja, de kan man undra över.

Nej, nu ska jag ner och hjälpa mamma hacka lite grönsaker till tacon.
Mums....de ska bli smarrigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback