Brist på annat

1.VAD HETER DU?
 Emma Alexandra Therese Persson
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ DINA BYXOR DU HAR PÅ DIG JUST NU? 
Gråa mjukisar
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu
4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Käkade middag med familjen, sen låg jag bara i sängen och kolla TV
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Frukost och det var en skål med Kellogs All bran och en knäckis med ost och paprika
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Kallt, blåsigt och regning så värre kan de inte bli
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Tina fina eller min syster humm!?
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen & Leendet
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jag snodde de ifrån My och de är klart jag gillar Mysan :)
10. HUR MÅR DU IDAG?
Kiss kass värdelöst eftersom jag ligger hemma och är sjuk :(
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Mjölk och Ramlösa
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
 Vin och Smirnoff ice
13. FAVORITSPORT?
Fotboll
14. HÅRFÄRG?
Blond
15. ÖGONFÄRG?
 Grön-blåa 
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
 Storasyster 28
18. FAVORITMÅNAD?
Maj
19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
I Am Legend
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag
22.FAVORITHOBBY?
Umgåes med nära och kära, äta god mat, party och fotboll
23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej, de tror jag inte har iofs aldrig gjort de men om jag hade valat bjuda ut någon hade jag gjort det
24. FAVORITLÅT(ar)? för tilfället :
Oj.. det finns massor kan omöjligt välja en
25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar och soliga dagar...Ge mig :D
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Som dom är!
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Vem på vadå?
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
 vaaa? Skum fråga!?
32. HUR BOR DU?
Fortfarande hos mor o far, men letar lägenhet i Lund.
33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Läser aldrig böcker, men den senaste jag läste var Carolina Gynnings bok "Ego Girl"
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Jag har laptop
35. FAVORITSPEL?
Pratmakarna

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
 Nej
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
 Nix pix inte de heller
38. ÄR DU ROMANTISK?
Ja, de tror jag i allafall
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Jag passar nog på denna frågan
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL? 
No One
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Förhoppningvis mår jag bättre och då ska jag till Tina och laga mat och spela spel med tjejerna :)
42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
11.46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback