Bilder

Då var det söndag och jag har klarat mig igenom två över lugna helger. Nej, så hemskt var de inte som de låter nu men det är inte kul att sitta hemma när man var sugen på att festa. Sen vet man att tejerna är ute och har roligt men själv kan man inte vara med. Fast de verka inte som jag missade jättemycket i helgen faktiskt. Det verkade inte som de hade några höjdarkvällar dirket.
Hehe.. Lite skadeglad får man vara :)

Nu har jag precis varit ute och gått en lång runda. Helt underbart väder idag också ju,så det var riktigt skönt. Gick och lyssnade på musik och drömde mig bort. Jag gick förbi gamla hus och platser där man varit massor och lekt  när man var liten.

Innan idag så satt jag och kolla igenom min pixbox och det är helt tokigt vad mycket bilder vi tog förra året. Så många festligheter ocå så kul vi haft. Alltid kul att titta på bilder och vissa bilder gör mig bara helt glad.
Jag måste bara lägga upp några favoriter.

 





Det blev helt enkelt en pyramid som är upp och ner :D
Massa kul minnen och jag älskar att titta på dom.
Jag vill ha sommar nu.

Nu ska jag göra lite nytta och städa innan jag ska hoppa in i duschen.
Sen blir de filmkväll och pizza hemma hos tina.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback