Äntligen utgång

Igår var det fredag, underbara fredag! Klockan 06.00 när klockan ringde så var jag duktigt trött och liksom alla andra dagar så ville jag bara ligga kvar i sängen. Jag var mör i kroppen efter träningen, som jag faktiskt lyckades genomföra. Så nu är jag tillbaka, snart eller ja de dröjer ju ett tag men jag är i allafall på god väg. Jag körde ju långt ifrån 100 % på träningen nu, men jag kanske ska spela match redan på tisdag, lär ju inte går skitbra men vi får se ska bestämma mig på söndag om jag ska vara med.

Dagen på jobb skrattade jag mig igenom den gick i allafall väldigt fort och vi blev klara med allt i tid så de var riktigt skönt. Jag var även väldigt glad hela dagen, undra om de var för att de var fredag och för att jag äntligen skulle få dricka vin!? De var det nog, kul hade jag i allafall åt allt och alla.

Direkt efter jobb var det hem och äta och sen göra sig i ordning. Pappa körde mig till Josse sen fixade hon sig och sen tog vi taxi till Malmö och förfestade med Malle o gänget. Jag var riktigt festsugen efter alla lugna helger.
Så äntligen fick jag mitt vin, hade nästan glömt bort hur gott de är.
Fulla blev vi och sen drog vi ut och dansade natten lång, lovely! 
Först på Mazarin sen åkte jag och Josse vidare till slagthuset.
Det var en lyckad kväll men det blev en dyr sådan med allt taxi åkande men de var det värt.
Alltid lika kul när jag och Josse är ute och det var så enormt länge sen så de var skoj.
Blev även igenkända av en taxichaufför, åker man taxi ofta eller?
Lyckad kväll helt enkel och det älskar jag!

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Efter en natt med enormt lite sömn så har jag mestadels av tiden legat i sängen och kollat på tv. Fast jag har i allafall lagat mat till mamma och pappa men det är också de enda jag gjort idag. Kycklingfilé, svamp och paprika i Cuisine bonjour kräm och bandspagetti till.
Det blev mycket gott kan jag lova :)

Ikväll ska jag hem till Tina och äta gott och kolla på melodifestivalen
Jag hoppas verkligen att de är bättre låtar med denna helgen äv vad det var förra.
För det var verkligen det sämsta jag hört.

Det var allt för mig, njut av helgen för det tänker jag göra!
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback