Äntligen piggare

Idag har jag varit nervös, det var länge sen jag var det och jag hatar att vara det. Vi hade lönesamtal på jobb idag och det vara jag nervös för, jag gillar inte att sitta i samtal när de frågar saker om en och sådant. Nervös för ingeting egentligen men jag blev det ändå. Har nog inte varit de sen jag redovisa i gymnasiet.
Fast det gick ju bra och lite löneförhöjning är ju aldrig fel :)

Nu så känner jag mig äntligen piggare efter min influensa. Känner mig inte lika orkelös och trött längre och min anding har också blivit bättre. Så det går väl på rätt håll nu, vilket jag tycker är grymt skönt! Äntligen tillbaka som vanligt igen och imorgon ska jag förhoppningvis träna. Eller jag ska känna på de får ju börja försiktigt. Känns som de var jättelänge sen som jag tränade eller festade för den delen men de ska jag förhoppningvis i helgen.
Äntligen liksom.

Snart snart snart är det säsongsstart för Lost, Underbart!
Jag har ju även fått Petra att bli helt inne i Lost så hon kommer snart och ska tiitta på de tillsammans med mig.
Vi kommer sitta som klistrade och jag kommer nog gråta en skvätt.

image34

Josh Holloway så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback