Allting som jag tar på blir till guld

Imorse när jag vaknade hade jag helt jävla ont i ryggen.
Vafan ska jag få allt skit nu på en och samma gång?

Please God, help me
Antagligen har jag fått ont i ryggen av allt sängliggande.
Ligga i denna halvsittande ställningen med laptopen i knäet kan nog inte vara helt bra 3 dagar i rad.

Igårkväll var jag jättepigg somnade inte förrens efter 01 någon gång. Då kändes de som att jag skulle vakna och må mycket bättre. Men i helvete heller! Jag kände mig inte alls lika pigg idag, jag har nog aldrig varit med om något mer långdraget virus. Om de nu är de!?  Jag börjar tvivla.

När man blir helt anfådd av att prova två par jeans som är trånga. Fick helt ont och började andas tungt och efteråt blev jag helt trött och fick vila en stund. Om de har med andningen och göra, så lär inte min medicin värka så jävla bra eller så är de något annat fel på mig som gör att jag mår som jag gör. Min läkare ringer i allafall på måndag så då får vi se hur jag mår och har de inte blivit bättre då så ska jag undersökas vidare.
Usch, jag hoppas verkligen inte de!

Idag har jag flyttat alla mina kläder till min nya stora gardrob.
Nu när min syster flyttar så ska jag få mamma och pappas rum :)
Så nästa helg ska jag flytta alla saker och sen blir de väl en tripp till Ikea med och så ska jag inreda. Det kan va  en liten träning tills jag ska flytta. För de är ju egentligen vad jag vill men de blir nog inte på ett tag. Det lär bli lite svårt för jag vill ju inte lägga för många pengar på detta nu eftersom jag nog inte ska bo där så länge.
Fast de löser sig säkert, det ska i allafall bli skönt med större plats.

Jag kan inte sluta lyssna på Carolina Gynnings låt.
"Dom jagar mig, vill ta på mig som om vi leker kull...allting som jag tar på blir till guld.
Jag lär som jag lever, jag känner ingen skull....allting som jag tar på blir till guld."
Hon är rätt vitsig den där tjejen, men ack så grym!

Nu ska jag bada sen kommer Petra hit och kollar på Let´s Dance.
 Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback