Alla hjärtans dag

Dagen så man ska visa sin kärlek. Egentligen är denna dagen är ganska överskattad och ganksa onödig. Varför ska man egentlien visa sin kärlek just på denna dagen? Det kan man ju visa när som helst.. eller så tänker jag såhär bara för att jag inte har någon pojkvän eller någon som uppvaktar mig med äckligt choklad och blommor som ändå visnar.

Hehe, nej nu ska jag inte vara sån det är en fin dag och man ska vara glad. Jag fick i allafall ett fint litet hjärte kort på posten med två nakna pojkar på som önska mig en glad alla hjärtans dag. Även om de även stod att han ville smeka mina lår så är de ju alltid något haha :)

Ingen rolig dag för oss singlar helt enkelt, sakta har dagen gått också.. sjukt sakta!
Har enormt mycket att göra på jobb så de är skönt att de är fredag imorgon, det ska bli grymt skönt med helg.
Även om jag inte alls vet vad jag ska göra men de dyker väl säkert upp något. De är ju lite skandal om denna blir lika lugn som mina 3 senaste helger, men de dyker säkert upp något skojigt.

Nu ska jag bytta om inför träningen. Jag lär väl få ta de så lungt eftersom jag inte är helt 100 men de är svårt att ta de lungt med när man spelar fotboll. Vi får hoppas att de går bra.

Jag sänder en tanke till alla ensamma där ute.
Sänder även ett hjärta till alla mina underbara vänner <3
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback