Seg fredag

Igår var det en enormt seg fredag.
Blev liggandes i sängen halva dagen.
Låg bara och tänkte och det är inte alls bra att göra det.
Då blir man bara lessen och på dåligt humör.
Tankarna stiger en upp i hjärnan!

Jag säger som My skrev i sin blogg.
Att jag vill inte vara vuxen!
När man var liten hade man inga problem alls.
Man var lycklig och lekte varje dag :)
Så vill jag ha det igen, men den tiden är förbi...

Vid 2-tiden tog jag mig samman och gick upp.
Lagade köttfärsås och sen hoppa jag in i duschen.
För att sen ta bussen till Lund och gå hem till Petra.
Vi käkade gott och sen så satt vi och snackade skit.
Skönt att få snacka av sig faktiskt <3

Var väl hemma vid 23-tiden och då la jag mig i sängen direkt.
Riktigt jäkla trött var jag, fattar inte hur jag kan vara så trött.
Allt jag ville idag var att sova länge, men ack nej!
09.00 vaknade jag pigg som jag vet inte vad.
Typiskt när jag vill sova ut!

Idag så ska jag kolla på match, måste stötta tjejerna!
Sen så ska vi ju fira Erika :)
Ska bli skoj att träffa alla tjejerna och dricka vin.
Gott vin och det var länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback