Saknar värmen

Jaha, då var man hemma igen!
I ett regnigt och blåsigt Sverige, det känns helt höstligt.
Det kunde ju varit den fina veckan i Sverige nu i stället, som var när vi var iväg.
Men vi hade en underbart härlig vecka på Rhodos :)

Saknar verkligen värmen!
Vi hade riktigt roligt..Sola, bada, åt gott och festade.
Gick även vilse en dag i den stora borgen som fanns där.
En kväll förfestade vi i bh och trosor i vårt sovrum för de va så jäkla varmt :)
Och massor med roliga saker sades under veckan.
Vi var pantor tanterna på Rhodos som kom ifrån Ludi.
Vi träffade ett ball killgäng som vi festa en del med.
Där uttrycket "det är fest det är så jävla fest asså" användes flitigt.

Skulle jag skriva om allting som hände och allt roligt som sades så skulle det bli ett alldeles för långt blogg inlägg.
Men Natti har annars snackat i veckan om allt hon ska skriva i sin blogg så om ni har tur så kommer det kanske ett lite längre inlägg i hennes blogg ;) Så fixar jag i stället bilder när jag får orken till det, är rätt så sliten faktiskt!

Jag tror även att det var jag som stod för dom mest roliga sakerna som sades.
Och jag fick även några nya smeknamn :)

Det var helt enkelt en underbart rolig och härlig vecka!

Nu är jag i Ystad och kopplar av med familjen.
Måste ju vila upp mig nu innan det är dax att börja jobba igen.
På lördag så ska vi fira Erika, ska bli skoj att träffa alla tjejerna.

Tänkte åka in och shoppa på gågatan i Ystad nu faktiskt.



Over and out / badmåsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback