Regn & magont

Det har inte varit några roliga dagar.
Min mage mår inte bra och då gör inte jag det heller.
Också regnar det varje dag, äckligt ruggit höstligt väder.
Man blir trött av att man mår dåligt och man blir trött av vädret.
Jag blir verkligen påverkad av vädret!

Men i måndags var det bra.
Var hos Josse och fick håret fixat, klippte o färgade :)
Riktigt skönt att bli av med det slitna och utväxten.
Sen så käkade vi på Fellini, börjar känna mig som en stamis där nu.
Han känner verkligen igen mig, och nu kan han även mitt namn :)
Men de kan bero på att jag alltid betalar för Josse när hon klippt mig.
Så han tror nog att jag är lite tätt eller något :)

Sen så på kvällen blev min mage kass och sen har den fanemaj varit de sen dess.
I tisdags var de nära att jag fick bli hemma mådde illa o hade jätteont i magen.
Sen blev de bättre och sen har de gått i perioder, mår bra ibland o kass ibland.
Mådde bra hela dagen fram till lunch idag.
Äter jag måste jag gå på toa nästan direkt :(
Och nu ikväll så är jag helt hängig och har även ont i huvudet.
Så är väl nåt jävla virus!

Hatar att ha ont i magen, de finns inget värre.
Man blir helt ur balans när den värker och är helt konstig.
Hoppas det blir bättre imorgon annars får jag nog stanna hemma.

Sen vädret är bara så jävla tråkigt, man blir ju helt nere.
Igårkväll var de jättefint, jag o Emma var ute och gick i nästan två timmar :)
Riktigt skönt var det, sen när man vakna i morse så öser regnet ner!¨

Suck, idag har inget gått min väg!
Nu ska jag krypa ner och kurrera mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback