Njuter av den sista ledigheten

Då börjar semestern närma sig sitt slut.
Känns lite tråkigt faktikst, det har gått så jäkla fort.
Men jag tror också att det kan nog bli ganska skönt att komma igång igen.

Igår så var jag med familjen i Kåseberga.
Pappa fick ju i pressent att vi skulle bjuda han på fisk.
Riktigt gott var det, älskar fisk!

Sen så åkte jag hem från Ystad och direkt in i duschen.
Sen åkte jag med tjejerna till Josse för filmkväll.
Vi kollade även på våra Rhodos bilder, blev en del skratt kan jag lova :)

Nu har jag precis vaknat, jobbigt att jag vaknar så jäkla tidigt.
Vill ju sova ut nu på min sista lediga tid, men icke.

Nu börjar det kurra i kistan.
Det värsta är att kylskåpet är helt tomt :(
Så jag måste bege mig och handla nu känns lite segt.
Men kan ju köpa färska bullar då, mums :)
Det unnar man sig sällan.'

Sen så måste jag städa.
Känns som att det får bli en stor städning.
Speciellt i garderoben, för när jag packa hade jag ute allt.
Och hängde jag in det fint igen?
Nej, det gjorde hon inte!
Slarvig som man är.
 
Natti har skrivit en lite längre blogg om vad vi gjorde hela veckan: natasha87.blogg.se/
Och bilder ligger nu uppe på: emmaaa_.pixbox.se

Nä, då får väl ja bege mig och handla nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback