Mamma Mia!

Igår så käkade jag med Josse på Bellmans i Lund.
Det blev vars en Plankstek :) Riktigt smarrigt!
Också ett glas vin till det.

Redan där förlorade jag ett vad som jag hade med min chef.
Jag sa att jag skulle ha en lugn och skön helg, och att den skulle vara vit.
Och han slog vad om att den inte kommer vara vit.
Tur vi aldrig slog vad om något :)
Men då hade jag inte druckit ett glas vin iheller.

Sen så såg vi Mamma MIa på bio :)
Guud vilken bra film, jag har bara Abba låter i huvudet nu.
Håller på att ladda hem skivan till filmen :)



Sen så åkte jag hem och var i säng innan tolv :)
Så känner mig väldigt utvilad nu och min mage mår äntligen bra igen :D
Sen så är det kanonväder ute också så bättre kan de inte bli :)

Ska nog till nova och shoppa med Natti o Emma.
Dock känns de lite segt att  va inne när vädret är så fint.
Men de känns som lite fel tillfälle för stranden.
Solen tar inte direkt längre och man är helt blek nu.

Men får se vad det blir :)
Nu ska jag gå upp och äte en god frukost.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback