Kräftskiva

Det var en riktigt lyckad kväll.
Kräftorna gick åt och alla tycke att det varen toppen kväll.
Så det var riktigt roligt :)

Vi sjöng och snapsade för fulla muggar.
Det var jag som var mest på G med snapsarna.
Vilket resulterade i att det nog blev ett par snapsar för mycket för min del.
Men är det kräftskiva så är det :D
Ändån en toppen kväll!

Mitt under en snapsvisa så när vi sjungit sista värsen.
"ikväll ska vi ha roligt"
Så brast Tina ut i skratt och säger:
"Haha, det känns som vi är 30"
Och om man tänker efter så gjorde de nästan det.
Vi var riktigt seriösa och hade hattar, ballonger och allt :)


 
   
           
   
    
 
Här ser man hur roligt och lyckad kvällen var :)
Först var de till bords med massa kräftor, pastasallad och vitlöksbröd.
Också snapshäfte och snapsar såklart.
Sen flytta vi in i soffan och där blev det dans och allt möjligt.



Och den del annorlunda bilder...
Som denna på mig och Erika!
Visar vi vår kärlek, eller vad fan sysslar vi med?
Den som visste de, själv har jag ingen anning.
Där var iallafall några minst sagt annorlunda men roliga bilder :)

Fler bilder finns på emmaaa_.pixbox.se

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha. EXAKT!



Tack för en mycket trevlig och lyckad kväll <3

2008-08-28 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback