Huvudvärksväder

När jag vaknade idag så stod storstädning på schemat.
Men efter att ha varit och handlat och känt värmen ute så var det inte lika lockande.
Städning är iofs aldrig lockade men ändå :)

Istället så bestämde jag och Madde oss för att gå en runda och sen simma på badet.
Riktigt skönt var det och vi var duktiga, simma 20 längder :)
Sen så upplevde vi lite gamla minnen och gjorde konster i vattnet.
Och då insåg vi att vi har blivit gamla, man klarar inte längre av allt man gjorde förr.
Rena jävla rånet var det för de kostade 45 spän att gå in också bada vi i en timme typ.
På vår tid kostad det fan bara 15 spän att gå in.

Sen gick vi hem till mig sen kom Emma när hon slutade och då gick vi och fikade.
Vars en sallad åt vi och sen blev det en glass till efterrätt.
Sen så satt jag o Emma och snacka skit hemma hos mig.

Så någon storstädning blev det inte, men jag har lagt in alla mina kläder iallafall.
Orka inte göra någon noggrann städning av garderoben.
Men jag damsugade faktiskt hela lägenheten.
Så helt lat är jag inte :)

Nu sitter jag och äter tortellini.
Det är gott men det blir inte så gott som det var på Rhodos :(
Känner att jag börjar få huvudvärk, det har verkligen varit sånt väder idag
Riktigt huvudvärksväder som är kvavt och varmt.

Så det blir en lugn hemmakvällen, ska hoppa in i duschen nu sen ska jag inte lyfta ett finger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback