Höstligt värre

Jag har varit dålig med bloggandet i veckan jag vet.
Men har verken haft lusten,orken eller tiden till det.
Vädret gör en riktigt trött, i morse kändes det riktigt höstligt.
Jag tycker inte man ska behöva sätta på sig jacka i mitten augusti,
men i morse så hade jag verkligen behövt den.
Ruggigt värre!

Jag hoppas verkligen att vi får några sommardagar till.
Får vi inte det så kommer hösten kännas ännu längre och hemskare.
För om det redan nu ska börja regna och blåsa varje dag kommer den kännas lång.
Hatar hösten, men i år ska jag försöka se de mysiga med hösten.
Mysa ner sig under en filt och tända ljus också har vi ju höstmodet
Men det var nog det ända bra om hösten jag kunde komma på :)

Annars så har veckan rullat på.
Tillbaka på jobbigen nu ju och det känns väl bra.
Klart det är tråkigt att ledigheten är slut men det känns ändå bra att vara igång igen.
Det värsta är att stiga upp när klockan ringer 06.00, det finns nog inget värre.

I måndags så fikade jag med Frida efter jobb :)
Åt först sallad sen fastnade vi på Espresso house med varsin latte.
Och där blev vi ett tag för vi har inte träffats bara hon o jag sen hon kom hem.
Så vi hade massor att snacka om :)

Tisdags blev de myskväll och igår så kolla jag och Natti på 27 dresses :)
Riktigt bra var det så den kan jag rekommendera.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än lagat mat och suttigt här.
Jag har varit duktig denna veckan har lagat mat varje dag.
Är inte bra på det och brukar inte ha orken till det.
Men det blir riktigt gott varje gång så jag kanske inte är så tokig på matlagning ändå :)

Imorgon är det kalas igen :)
Ska fira Malle och Emelie.
Skoj skoj!

Nu så ska jag mysa ner mig i soffan
och äta kanelbullar och dricka mjölk, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback