Gårdagens största lögn

Jag ska aldrig sola mer!

Igår så kunde jag inte ha shorts på mig när vi skulle se på fotboll.
Jag fjällar mer än en fisk för fan.
Lönt att sola om man ändå fjällar bort det direkt igen?
Men ack så skönt det är att sola och underbart att bli brun.

Så när jag sa igår att jag inte ska sola mer så ljög jag.
Bara så att ni vet, jag kan erkänna det :)

I början av matchen var det väldigt vamt och solen stekte.
Så då hade jag velat ha short, men sen så började det regna.
Och då var jag glad att jag inte hade short på mig.
Så det var nog inte meningen att jag skulle ha short ändå :)

Tyvärr så blev det förlust med 1-2.
Inte rättvist för fem öre, bollen ville inte in.
Men ibland har man inte turen på sin sida.

Men fan vad jag hatar att fjälla!


Kommentarer
Postat av: My

haha ja det va en jäkla lögn det hjärtat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback