Då var de redan onsdag

Dagarna bara sussar förbi...
I måndags blev det en sväng på malmöfestivalen med Natti och Josse.
Åkte bara in för att äta och det gjorde vi.
En langos och en älgkebab :)
Riktigt gott var det och det blev en hel del skratt under kvällen.

Jag har kommit fram till att det är nästan sak samma som man skriver i sin blogg.
Alltid typ samma men ändå lite olika.
Men ändå skriver man för att det är kul och det är kul att läsa vad andra skriver.
Vilket liv egentligen men en bra tidsfördrivan.
Men egentligen bör jag fördriva min tid på viktigare saker.

Men men nu ska jag inte vara sån :)


Nu har jag precis kommit hem.

Det blev lunch med Petra efter jobb.

Jag åt min favorit pizza på Felllini, så jäkla god!

Sen så köpte jag en ny bok :)

Magdalena Graafs bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig.

Så nu vill jag bara läsa ut den jag läser nu så jag kan börja läsa den.

Jag har blivit en liten bokmal, de trodde man inte ;)


Nä nu ska jag hoppa in i duschen sen blir de en kväll framför Tv:n.

Ska försöka komma i säng tidigt idag, för är riktigt trött.


Kommentarer
Postat av: Syster

Syster! den boken har jag, den är riktigt bra, men ganska hemsk. Vi ses på lördag! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback