Då var de helg

Nu när man inte har semester så längtar man ju och ser framemot helgen igen :)
Det gäller att se fördelarna med att semestern är över!
Igår så var det kalas för Emelie o Malin.
God mat och trevligt sällskap så kan ju inte bli bättre!

Var inte så många som skulle ut, men vi blev en liten skara ändå.
Så vid halv 1 så tog vi taxi till slagt.
Var ju ett tagsen som man var där nu så de va skoj faktiskt.
Dansade massor och jag tappade även rösten.
Så min hals är lite skrovlig idag.
Men det det är bara ett tecken på en rolig och lyckad kväll :D

Blev varsin pölse och en pucko sen tog vi taxi hem och var hemma vid halv 5.
Så idag är man lite segstartad faktikst.
Men snart så ska jag gå och kolla på fotboll med Natti :)
Sen ikväll så lutar det åt grillkväll, måste ju ta vare på dom sista grillkvällarna nu.
Så det ska bli riktigt gott och mysigt!

Bilderna från igår ligger redan uppe
emmaaa_.pixbox.se
Jäklar vad snabb jag varit idag, är nästan lite förvånad över mig själv.
Nä, nu ska jag lägga mig o vila lite innan jag ska iväg :)
Ha en trevlig lördag, för det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback