Stop i korken

Då har man lycktas bli förkyld IGEN, nu är jag riktigt less på detta.
Fast att jag har ätit c-vitaminer och allt så blir jag ändå förkyld.
Ännu en gång bevisar jag att jag har världens sämsta immunförsvar.
Varit utan förkylning i 1½ vecka och nu är jag helt jävla stop i korken igen.
Denna gången har jag även fått en jäkla hosta :(
 Skit astma som gjort att jag får alla jävla bakterier.
Snorets förbannelse vilar nog över mig.

Så det blev ingen utgång idag.
Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.
Jag vill verkligen inte ligga hemma en helg till.
Jag håller tummarna.

Ikväll så har jag varit och kollat på när herrana spelade match.
Dom vann med 1-0 alltid lika kul att se på fotboll.
Imorgon har vi seripremiär, det lär bli en tuff match.
Får gå ner och stötta tjejerna, men de är tråkigt att man inte kan vara med.

Nu ska jag faktiskt lägga mig och se på en film.
Den man älskar heter den.
Men jag tror att jag kommer att somna faktiskt.

Imorgon ska jag sova länge.
Underbart med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback