Sol idag igen och det gör mig glad

Gårdagen var trevlig,
Först satt jag Tina och Natti och snackade och drack drinkar.
Sedan kom Genarps och Dalby pojkarna.
Så det blev helt enkelt en mycket trevlig förfest.

Sen åkte vi till Slagt men där har jag haft roligare.
Jag blev helt trött väldigt fort så jag orkade knappt dansa.
Så det blev en ganska så tidig hemfärd.
Min säng har nog aldrig varit så efterlängtad och skön som igår :)

Men det var ändå en lyckad kväll.
Och vi tog massa bilder :)

Ännu idag vaknade jag tidigt.
Måste ju sova ut på helgen men de går inte.
Men jag är glad att jag vakande tidigt för det är så underbart fin väder idag igen :)
Så denna dagen hade jag verkligen inte velat sova bort.
Sol sol underbara sol.

Så nu ska jag käka frukost sen ska jag ut och lägga mig i solen!


image106
Gran, Krille, jag och Stefan

image105
Tina, Markus, Niklas och Jag

image98
Erik fick fint nagellack av Tina

image107
Efter en salta pinnar äts tävling så dammsugade Natti upp smulorna.

Fler bilder finns på
emmaaa_.pixbox.se


Kommentarer
Postat av: Åsa

Varför har du bytat utseende på bloggen. Den andra såg "mysigare" ut... Va godiset gott?? Kram.

2008-04-20 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback