Måndag är väl en underbar dag?

Då var det måndag igen, en hel vecka framför sig!
Men jag kan nog aldrig lära mig att tycka om måndagar.
 Det är helgerna man lever för,
hinner inte avsluta helgen förrens det börjar planeras vad som ska hända nästa helg. Men om det aldrig är måndag så blir det ju aldrig fredag iheller.

Jobbade till 17 idag, men dagen på jobb gick jättesnabbt.
Sen så tränade jag faktiskt lite här hemma med mig själv.
Jättetråkigt är det men jag har tappat ganska mycket nu när jag inte kunnat träna. Inte för att jag är nån träningsnarkoman, jag är sjukt slö egentligen. Men det känns och märks att jag tappat muskler nu när jag inte tränat fotboll. Nu är förkylningen borta så imorgon så ska jag ner på träningen och känna på det.
Äntligen gräs och grönt är skönt, så jag hoppas att min andning håller.

Finns inte så mycket kul att berätta så nu blir de sängen.
Så man kan vara pigg imorgon när klockan ringer 06.00.
Fast det är man aldrig ändå, det kvittar hur tidigt man går och lägger sig så är man ändå lika trött när klockan ringer. Fast det är bara innan man kommit upp, man har ju de så varmt och skönt i sängen.
Det enklaste är ju att gå upp direkt  när klockan ringer men det är jag sämst på. 
Jag znoosar minst 3 gånger innan jag kommer upp.
Helt värdelös är jag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback