Lite uppdatering

Helgen är inte så mycket att snacka om för jag låg ju som sagt bara hemma.
Fast man vilade och vilade så var man ändå jätte slö och orkade typ ingenting.
På lördagskvällen så börja jag äntligen känna mig piggare.
Och då kom Alexander på besök och vi snacka massa skit och kollade film.

På söndagen så vaknade jag tidigt och kände mig faktiskt ganska så utvilad.
Gick en lång  promenad i det soliga vårvädret. mycket ljuvligt!
Dagen bara rann iväg undra om det var för att man hade ställt om klockan!?
Sen på kvällen kom Erika och det blev massa skitsnack.

Så man kan säga att min helg bestod av vila och skitsnack :)

Vilket väder vi har fått, det doftar vår.
Sa jag inte att det skulle bli två gradigt denna veckan?
Förra veckan var det snö och minusgrader och nu är det över 10 grader.
Jag älskar när det blir vår, hela sommaren framför sig.
Den bästa tiden på hela året.

Idag så har jag och Petra gott en sväng i stan.
Vi käkade kebabrulle på stortorget och Petra åt det för första gången.
Hon verkade inte helt missnöjd även om hon lämnade lite till duvorna ;)
Hittade inte ett skit i stan, mamma såg duktigt förvånad ut när jag kom hem.
Men men, man kan inte alltid hitta något.

Jag har nog även lyckats besegra min förkylning.
Tror att det är tack vare Kan Jangen, fast vilan har nog gjort sitt med.
Inte billig och inte gott men ack så bra.






Kommentarer
Postat av: Natti

Längesen man träffa dig snäckan..

2008-04-02 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback