Läkarbesök

Det var bara en vanlig rutinkontroll för att se om min astma blivit bättre.
Gjorde samma sak som jag gjorde första gången jag var där.
Lite bättre denna gången, men det var ytterst lite.
Så antar att det går sakta framåt.

Ändrade min medicinering lite och nu väntar jag på kallelse till fystest.
Dagens sjukvård är den segaste som finns, allting tar sån jävla tid.
Sen undersöker dom ju inte ens en som man vill.
Grymt trött på detta är jag i alla fall.
Känna denna tunga andning och trötthet varje dag.
Och att inte kunna träna.
Men det är väl bara att vänta antar jag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaså, du har märkt att sjukvården e seg. Välkommen då... ;o) Kram syrran.

2008-04-15 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback