Jeans

Igår så hade jag inget för mig, så jag fick mig ett ryck och började prova kläder.
Har ni tänkt så mycket man har som man knappt använder?

Jag hittade gamla favorit jeans som blixtlåsen är sönder på som jag nu tänker lämna in på lagning :) Innan hade jag alltid jeans, älskar jeans. Nu använder jag knappt jeans när jag ska ut längre. Man rotar alldelses för sällan igenom garderoben, det bör man nog göra ibland. Har man inget annat för sig så kan man ju alltid prova kläder.
Alltid kul.

Var på Nova idag men hittade inte alls något skoj.

Det finns ju inte alls mycket nu tycker jag.

Alltid när det blir vår så brukar det ju finnas massa fint.

       
Jeans med hög midja som jag knappt använt
och svarta jeans är alltid snyggt.

       

Favorit jeans, det är ju snyggt med ljusa jeans nu till sommaren.
Dom i mitten har jag nog aldrig ens använt
och jeansen till höger ska jag laga blixtlåsen i.

Så tråkigt hade jag igår :)

Kommentarer
Postat av: Pidde

shit, tjejen.. det skadar inte att se LIITE glad ut på bilderna.. speciellt på den första.. ;) hihi..

2008-04-13 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback