Helgen

Då har det varit helg igen och tiden går snabbt som vanligt...
Jag har inte haft tid till att blogga,
men eftersom den är efterfrågad så får jag väl ta mig tid ;)
Nu har jag äntligen klippt och färgat mitt hår så nu är jag av med min hårkris.
Annars så hände de nog inte mycket kul i veckan.
Inte vad jag kan komma på i alla fall.

Så vi går direkt  till helgens händelser..
I fredags var jag sjukt trött efter jobbet, men jag åkte ändå med hem till Tina där tjejerna skulle förfesta.
Malle o Tina pimplade vin som aldrig förr så dom blev ganska fulla.
Natti skulle köra och jag som haft ont i huvudet hela dagen skulle bara dricka lite vin o sen tänkte jag åka hem och sova, men så blev det inte. Jag hängde med till slagt faktiskt, de kändes tråkigt att bara åka hem.
Det var sådär kul på slagt. Jag är så sjukt trött på de stället,
men det var nog roligare än att ligga hemma  :)
Träffa en del som man kände och det är ju alltid skoj.

Lördag började inte alls bra, halv två vaknade jag med migrän. Hade så ont så jag kunde knappt röra mig, trodde jag skulle spy flera gånger. Så det blev till att ligga i sängen hela lördagen. Där gick den dagen.
Sen skulle jag ju på inflyttningsfest hos en i laget, men jag visste inte om mitt huvud skulle palla det men det blev tack och lov bättre sen så jag hängde med. Massa folk i en 3:a på kämnersvägen i Lund och det öste in mer folk hela tiden, massa studenter så det blev lite ut över det vanliga så det var skoj.
Sen drog tjejerna till Malmö och jag och en annan tjej i laget åkte in till stortorget. Jag kände inte att jag pallade malmö,
speciellt inte om jag skulle få huvudvärk igen.
På Herkules var det inte skitkul, kände inte en kotte och det stank svett på hela dangolvet så vi stanna inte så länge.

I morse blev det bakismat på BK med Petra, det börjar bli lite av en tradition nu :)
Sen var de bussen hem och in i duschen sen iväg igen.
Och nu är jag hemma hos min syster och firar henne som fyllt år i veckan.
Hamburgare till frukost och sen massa kakor och tårta på det.
Stabil bakisdag.

Jag har blivit kass på att ta bilder, måste skärpa mig på den punkten.
Det är tråkigt att inte ha några bilder att titta på dagen efter ju.
Förutom migränen så får jag säga att det har varit en bra helg!
Nu ska jag snart hem och städa sen blir de nog filmkväll.

Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback