Gyllene tider

Sova länge skulle jag ju.
Men det gick inte alls.
Vaknade 07.40
Hostade för mycket :(

Men då kunde jag se klart filmen som jag aldrig orkade se klart igår.
Den ver inte så bra, handlade om kvinnomisshandel.
Sånt gör mig bara så arg.

Har precis käkat en mycket god frukost.
Nu sitter jag här och lyssnar på Gyllene tider.
Underbart bra låtar som hör våren och sommaren till.
Jag får en sån härlig vårstämning.

Och idag är det jättefint väder.
Sol och blå himmel, så bättre kan det väl inte bli :)
JO, jag hade kunnat vara fri från förkylning och andnings besvär.
Men man kan inte få allt.

Och jag vill vill vill med ut ikväll.

Nej, nu ska jag inte sitta här längre utan ut och njuta av solen och av ledigheten.
Ha en underbar lördag mina vänner!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback