Grillkväll


I går så hade vi grillkväll hemma hos Tina,
Det var riktigt jäkla gott med grillat.
Första gången detta året.

Jag älskar verkligen den denna tiden
när man kan börja ha grillkvällar och sitta på uteserveringar.
Slänga alla tunga kläder kunna värmas av solens strålar.
Underbar tid som vi har framför oss och den har nyss börjat.

Sen så spelade vi även kubb och det var inte igår man gjorde det.
Det blev för kallt att vara ute ganska snabbt men ingen ville riktigt sluta spela.
Men sen gick vi in och spelade ett frågespel i stället.
Oooj, som vi skrattade åt allt möjligt. :)
Massa kul kommentarer blev det.

Jag hade en riktigt rolig och mysig kväll :D
Lite bilder kommer kanske senare
om jag snor dom från Nattii ;)

Nu ska jag gå upp och äta frukost sen så ska jag och Natti åka på shopping tur till Ystad.
Sen så ska vi se fotboll i Sjöbo och ikväll så får vi se om det blir utgång eller vad som sker:
Synd att solen inte är framme idag men det är ändå varmt ute så de är skönt.
Vi får hoppas att det inte börjar regna bara.

Ha en underbar dag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback