Fystest

I dag så har jag varit hos en sjukgymnast och gjort ett fystest.
Enligt detta testet så är det inga astma symtom som jag har.
Visade ingen skillnad efter att jag hade ansträngt mig.
Men det kan fortfarande vara atsma, så får väl göra fler tester.
Så nu får jag vänta på att min läkare ska höra av sig IGEN.
Det finns inte ord för hur trött jag är på detta skitet!

Idag har jag varit riktigt slö, orkade knappt jobba.
Ville typ bara ut i de fina vädret.
Men man är ju en dag närmare ledigheten idag :)
Det ska bli riktigt skönt att vara lite ledig.

Shit vad trött jag är på frågan:
"Vad händer på valborg?"
Jag orkar inte tänka på det, vet inte vad jag vill.
Dyker inget upp så får man väl ge slagt en chans.
Jag är inte alls sugen på det men vet inte vad jag annars ska göra.
Där kommer vara överdrivet mycket folk, tänk alla köer.
Valborg för mig är inte utgång, det är mer hemmafest.
Men man kan ju grilla först sen dra ut så vi får väl se hur de blir.
Antar att jag kommer hamna på slagt så får väl göra det bästa av det.

Vill ju egentligen spara mig till lördag  när alla tjejerna kommer till mig.
Men det är ju några dagar i mellan onsdag och lördag :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla lite tv.


Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

Postat av: Dragana

Håller med dig.. VAlborg är hemmafest inte utgång..!

2008-04-28 @ 22:12:28
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback