Födelsedag

Ja då har man fyllt år igen..
Det är inte kul att fylla år längre tycker jag.
Man blir ju bara äldre och äldre.
Jag börjar känna mig lite gammal :P
Har ju blivit kallad tant idag.
Fast 21 är ju inget om man tänker efter.

Fast ganska kul är de ju att fylla år ändå, man får ju paket.
Det första jag fick i dag det var ett choklad från min chef :)
Tack för alla fina grattis sms.
Ni är för söta.

Sen var jag tvungen att gå till systemet.
Vilken flopp, det var kö till att komma in och allt.
Sen när man väl kom in så var det helt tomt på  hyllorna.
När jag sen väl kom ut där ifrån så var kön utanför ända ut till torget.

Helt sjukt!


Kommer väl bli att jag hamnar på slagt imorgon.
Ska först äta ute i Lund med Natti o Josse sen blir de förfest i Malmö.
Är ju inte alls sugen på slagt, men jag får göra det bästa av det.
Jag har ju faktiskt inget annat att välja på.

Tack och lov att man slutar 13.00 imorgon.
Får se om det blir en lunch med min kära vän och kollega,
eller det blir hem och vila upp sig och välja vad tusan man ska ha på sig.

Nä, lite sömn nu tack!


Kommentarer
Postat av: Emma K

NAAJJ!! Jag sa ju inte grattis till dig när vi möttes på HM! Dumt av mig. Men GRATTIS en dag försent syster!!!!!! PUSS

Postat av: Petra

Jo, det var trevligt med lunch min lilla tant, trots att jag bokstavligen fick slänga i mig maten för att du skulle med din buss! :) hihi.. Hoppas du hade skoj på Valborg och Slagt! :) Pusspuss

2008-05-01 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback