En helt perfekt helg

Då var det söndag igen och då får man väl sammanfatta helgen.
Vilken varm dag det varit idag, 18 grader :)
Det är ju knappt en månad sen som vi hade snö här.
Vilken omställning det har blivit men jag gillar det.

I lördags så hade först jag och  Natti en härlig shopping tur i Ystad.
Sen såg vi på fotboll i sjöbo det var en jämn match som slutade 1-1.

Sen så hade vi lite beslutsångest inför kvällen för  vi visste inte alls vad vi var sugna på.

Men det slutade med att vi åkte på fest i Sandby.

Där var det trevligt men jag kände ändå att jag ville vidare.

Så jag, Alle och Viking åkte in till Lund och satte oss på &bar.

01.50 tände dom ljuset och stängde av musiken så då var det bara till att gå.

Sjukt tidigt att stänga en lördag tyckte vi.

Så det blev en tidig hemfärd.


Sen idag så blev det en heldag med Alle på Nova.

En shoppingdag helt enkelt som vi sedan avslutade med glass i Veberöd.
Och kvällen avslutades som vanligt med filmkväll med Natti och Tina :)
Snyd bara att jag inte hittade något fint till lördag.

En mycket härlig dag har det i alla fall varit.
Helgen har helt enkelt varit perfekt.
Har haft riktigt roligt, vädret har varit fint också har jag fått shoppat lite :)

Riktigt skönt att jag bara ska jobba 2 hela dagar denna veckan.
Slutar 13 på onsdag sen är jag ledig :)
Underbart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Har borta i USA sa hade vi 28 grader igar och 22 idag =P

Postat av: QUEENIEQUEENIE

Rösta på vem som bär klänningen bäst här: http://metrobloggen.se/queenie =)

2008-04-27 @ 23:37:52
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Angelicas Closet

Skönt när det är varmt.
:)

2008-04-27 @ 23:49:46
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback